Marie-line
ALSIJETNRPOUDC
Et/dans/cette/ra - e/de/- étro/on/se/serre/sans/- e - e/se/parler/et/si/on/est/certaine- ent/trop/on/reste/- eau- /à/re - arder /on/est/- eau-/de/nos/di - - er ences/- ien - enue/à /toi/l'/étran -er/parle/- oi/de/ton/pa - s/je/pense/- ue/ça/- e/- erait /- o - a - er/
Marie-line
ALSIJETN
Et/- ans/- ette/- a - e/- e/- ét- -/-n/se/se - - e/sans/- e - e/se/- a - le-/et/si/- n/est/- e- taine- ent/t- - -/- n/- este/- ea - - /à/- e - a - - e - /- n/est/- ea - -/- e/n - s/- i - - e - en - es/- ien - en - e/à /t - i/l'/ét - an -e-/-a - le/- - i/- e/t - n/- a - s/je/- ense/- - e/- a/- e/- e - ait /- - - a - e-/
Marie-line
ALSIJE
E-/- a - s/- e- - e/- a - e/- e/- e- - -/- -/se/se - - e/sa- s/- e - e/se/- a - le-/e -/si/- -/es -/- e- - ai - e- e- - /- - - -/- -/- es - e/- ea - - /à/- e - a - - e - /- -/es -/- ea - -/- e/- - s/- i - - e - e- - es/- ie - - e - - e/à /- - i/l'/e - - a - -e-/-a - le/- - i/- e/- - -/- a - s/je/- e - se/- - e/- a/- e/- e - ai - /- - - a - e-/
Marie-line
ALSI
- -/- a - s/- - - - -/- a - -/- -/- - - - -/- -/s-/s- - - -/sa- s/- - - -/s -/- a - l - -/- -/si/- -/- s -/- - - - ai - - - - - - /- - - -/- -/- - s - -/- - a - - /à/- - - a - - - - /- -/- s -/- -a - -/- -/- - s/- i - - - - - - - - s/- i - - - - - - - /à /- - i/l'/- - - a - - - -/-a - l-/- - i/- -/- - -/- a - s/- -/- - - s-/- - -/- a/- - /- - - ai - /- - - a - - -/
Marie-line
AL
- -/- a - -/- - - - -/- a - -/- -/- - - - -/- -/- -/- - - - -/- a- -/- - - -/- -/- a - l - -/- -/- -/- -/- - -/- - - - a - - - - - - - /- - - -/- -/- - - - -/- - a - - /à/- - - a - - - - /- -/- - -/- - a - -/- -/- - -/- - - - - - - - - - -/
- - - - - - - - -/à /- - -/l'/- - - a - - - -/-a - l-/- - -/- -/- - -/- a - -/- -/- - - - -/- - -/- a/- - /- - - a - - /- - - a - - -/
Marie-line
- -/- - - -/- - - - -/- - - -/- -/- - - - -/- -/- -/- - - - -/- - -/- - - -/- -/- - - - - -/- -/- -/- -/- - -/- - - - - - - - - - - - -/- - - -/- -/- - - - -/- - - - - /-/- - - - - - - - /- -/- - -/- - - - -/- -/- - -/- - - - - - - - - - -/
- - - - - - - - -/- /- - -/-/- - - - - - - -/- - - - -/- - -/- -/- - -/- - - -/- -/- - - - -/- - -/- -/- - /- - - - - - /- - - - - - -/